Lunchbuffé i Sollefteå 4 sept

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Lunchbuffé i Sollefteå 4 sept

Inläggav B Enheim » mån 2011-08-08, 11:39

Nu har jag haft kontakt med Härnö Knutters och de kommer att ställa upp även i år på vår traditionella lunchåkning till Sollefteå som i år sker söndagen den 4 sept.

Vi starta från parkeringen ovan Birstaområdet kl 09.20 för att vara i H-sand ca 10.00. Med lite surr där räknar vi med att åka därifrån 10.20.

Tanke är sen att vi skulle stråla samman med "högakusten-knuttarna" utanför "gamla" konsum i Klockestrand...vid ca 10.45 för att sedan fortsätta upp till Sollefteå på norra sidan älven. Jag har kontaktat dem via hemsidan...

Räknar med att vi äter lunchbuffén vid ca 12.00 på restaurang Nipan på gamla T3. Hemturen blir via Graninge.

Väl mött till en trevlig lunch-tur
/Prez

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Lunchbuffé i Sollefteå 4 sept

Inläggav B Enheim » ons 2011-08-31, 13:13

Vill påminna om vår mkt uppskattad åkning till Lunchbuffén i Sollefteå nu på söndag (4/9)

Vi startar kl 09.20 från E 4 -parkeringen ovan Birstaområdet i vanlig ordning.

I Härnösand och Klockestrand möter våra MC-kompisar från dessa orter upp.

Vad jag ser i prognosen så skulle vi kunna få bra väder...

Jag har också förhandlat priset för buffén till 95 kr per person.

Hoppas nu vi kan blir fler än ifjol... då vi var drygt 70 pers.

// Prez

Användarvisningsbild
Bosse
Inlägg: 3
Blev medlem: tor 2011-06-30, 01:11
Hoj:
Ort: Bosvedjan

Lunchbuffé på Nipan 4/9 2011

Inläggav Bosse » sön 2011-09-04, 19:23

Jättetrevlig dag...trots tveksamt väder på morgonen. Ångrar inte en sekund att jag följde med. Det är något visst att åka i kortege. Som nybörjare i klubben är jag ändå förvånad att inte fler hänger med då det anordnas något kul.....det blir ju inte trevligare än man gör det :-).

Hälsningar
Bosse Andersson
(Bmw K1300S)


Återgå till "Träffar/Samåkning"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster