Riddarrundan 7 juni 2008 + tack

Här diskuterar vi det som rör vårt egna arrangemang Riddarrundan.
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Riddarrundan 7 juni 2008 + tack

Inläggav B Enheim » ons 2008-05-28, 13:11

Ja, så var det daga att köra klubbens 4:e Riddarrunda. Arbetsgruppen hade sitt slutmöte för planeringen i måndags.
Starten sker vid Shell på västra utfarten, lördagen 7 juni, Kl 10.00. Hoppas nu att många klubbmedlemmar och alla andra hoj-entusiaster kommer och åker rundan.
Endast 80 kr/pers tar vi och då ingår karta för rundturen, baguett och kaffe vid vändpunkten + möjlighet att vinna priser på startkortet vid mål (dragning ca 15.30).

Obs; Kom inte med full tank till starten då du på Shellmacken får tankar V-power bensin med 50 öres rabatt denna dag. Leif på Shell bjuder också på kaffe med bulle. Allt detta mot uppvisande av Riddarrundans startkort.

Vid målet finns äkta kolgrillade hamburgare, dryck och kaffe att inhandla. Vi kommer också att ha ett vanligt lotteri med fina priser.

Även hoj-anknytna firmor kommer att finnas vid målet för att visa upp sina produkter med möjligheter till provkörning... därför snälla parkera inte vid målet så ni låser denna möjlighet.

För klubbmedlemmar kommer vi även i år att ha ett öppet efterkapitel vid Hulistugan. Tycker vi startar detta senast kl. 19.00. Grillakäk, lämplig dryck mm. tar var och en med sig efter egen behov och smak. Grillen och kaffe med Britts kaka bjuds det på.

Prez. . ..:party
Senast redigerad av 1 B Enheim, redigerad totalt 0 gånger.

Användarvisningsbild
Leif o Sonja
Inlägg: 47
Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
Hoj:
Ort: Ankarsvik

Inläggav Leif o Sonja » tor 2008-06-05, 13:54

Vad kul det ska bli att ses på Riddarrundan! Tips: Ta med extra underkläder att byta till för det blir nog svettigt även på lördagen.

Heja heja arr-gänget!

- Leif

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inläggav Jens » fre 2008-06-06, 10:13

Det ser ut att bli riktigt kanonväder i morgon! Inte ett moln och 18-20 grader i skuggan - kan ju inte bli bättre! :tumme:

Jag har för avsikt att åka rundan i år så om ni vet någon som behöver lite guidning för att komma igång med att använda forumet - hänvisa dem till mig vid målet, där jag kommer att dröja kvar någon timme efter målgång.

Vi ses! :wave:

PS. Jag kör custom i morgon, så att ni hinner få upp stationerna innan jag passerar... :blah: DS.
Webmaster Sirvivals.com
.

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Inläggav B Enheim » sön 2008-06-08, 10:18

Ja, så var årets Riddarrunda genomförd. Det blev 101 startande vilket vi tyckte var verkligen bra med tanke på all annan aktivitet som var samma dag.

Väl framme vid målet så blev det några sköna timmar med kompissnack, hamburgare och mycket sol.

Jag vill också passa på att rikta ett stort tack till alla ni klubbmedlemmar som jobbat med att arragera klubbens 4:e Riddarrunda, skyltat, tagit ner skyltarna, inköp av maten, brett mackorna, kokat kaffet, tryckt startkort, kartor, fixat stationerna, sålt lotter, ordnat musik, fixat grillningen mm. Det kanske var ni som fixade det fina vädret också...

Avslutningsvis riktar Sir Vival´s MC ett tack till våra stödjande företag. Det blev många fina priser på startkortsdragningen och vårt lotteri.

Även klubbens egen after work grillning blev en trevlig avslutning på dagen även om den sträckte sig till nästa dag...

Vi ses nästa år igen då det är 5-års jubileum....

Prez. .. :tumme:

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inläggav Jens » mån 2008-06-09, 13:44

Jens skrev:PS. Jag kör custom i morgon, så att ni hinner få upp stationerna innan jag passerar... DS.

Nu visade det sig att det var nära att ni hann stänga stationerna innan jag passerat, men någon ska väl vara sist också? :roll:

Tack för ett genomtänkt arrangemang och en trevlig tur, och all heder åt väderansvarige! :tumme:

Bilderna finns förresten i albumet nu!
Webmaster Sirvivals.com
.


Återgå till "Riddarrundan"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst