Info 5:e Riddarrundan 6 juni 2009 + Tack

Här diskuterar vi det som rör vårt egna arrangemang Riddarrundan.
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Info 5:e Riddarrundan 6 juni 2009 + Tack

Inläggav B Enheim » mån 2009-01-12, 21:10

2009 års Riddarrunda kommer att gå av stapeln den 6 juni dvs på Nationaldagen. Starten blir som vanligt på Shellmacken i Nacksta.

För att klara att bemanna rundans olika stationer behöver vi medlemmar som kan ta på sig ett ansvar för någon av stationerna. Ca 15 pers tror vi behövs för detta. (några har redan anmält sig)

Vi behöver också någon/-ra som kan ta på sig att skylta färdvägen och ta in dessa efter "siste" hoj.

Intresserade anmäler sig till Håkan Näslund

En sista vädjan från lotteriföreståndare är att klubben behöver flera "fina" vinster till Riddarrundan. Dessa är slut men t-shirt, kepsar, nyckelringar etc har vi.
Tigg vinster vart ni än är... Lotta tar sedan emot dem...

/ Styrelse
Senast redigerad av 4 B Enheim, redigerad totalt 0 gång.

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

UPPMANING !!!

Inläggav B Enheim » tor 2009-03-19, 20:36

Vi har fått någon som anmält sig men vi behöver fler...... för att klara av rundans olika stationer .

Vi behöver medlemmar som kan ta på sig ett ansvar
för någon av stationerna. Utöver de som redan har anmält sig behöver vi minst tio till.

Vi behöver också ett par stycken som kan ta på sig att skylta färdvägen och ta in dessa efter "siste" hoj. Här är det ba om man kan fixa detta med bil.

Du som är intresserad anmäl er till Håkan Näslund

Jag vill också passa på att påminna om lotteriföreståndare vädjan, att klubben behöver flera "fina" vinster till Riddarrundan. Dessa är slut men t-shirt, kepsar, nyckelringar etc har vi. Tigg vinster vart ni än är... Lotta tar sedan emot dem...

// Prez

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Grillkväll för klubbens medlemmar

Inläggav B Enheim » tor 2009-05-28, 10:54

Efter årets Riddarrunda, den 6 juni, kommer vi att ha en gemensam Grillning ute hos Lotta och mig i Grönviken på Alnön. Skälet till denna ändring är att vi i år inte har bokat Hulistugan då vi ska gå i mål på annat ställe. Vi planerar att tända grillen vid 19-tiden så en samling runt 18.30 känns naturlig eller....

Vi behöver för att kunna planera bord och stolar etc veta hur många medlemmar som är intresserade. Anmälan gör du senast den 3 juni.. helst på min mail eller 070-533 0177 alt 55 92 57 kvällstid.

Var och en tar med sig något eget att grilla samt dryck. Kaffe efter fixar vi.

Jag vill också passa på att påminna om att klubben behöver flera "fina" vinster till Riddarrundan. Tigg vinster vart ni än är... Lotta tar sedan emot dem...

// Prez[/quote].... :party:

Användarvisningsbild
Thomas
Inlägg: 29
Blev medlem: sön 2008-04-20, 18:49
Hoj:
Ort: Sundsvall
Kontakt:

Nattlogi!

Inläggav Thomas » tor 2009-05-28, 18:30

Hoj på sig! :lool:

Jag hade ju bokat sviten för två personer natten mellan 6-7/6 i Grönviken! Vi måste lämna återbud. Det kommer ett gäng bikers från HOG VALLEY MC och gästar oss med anledning av Riddarrundan.
Vi har ordnat husrum åt gästerna här där jag bor så vi får serva dom med lite mat å :drinkers: så fixar dom :rock:

MVH Thomas o Elisabeth

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Tack...

Inläggav B Enheim » mån 2009-06-08, 09:27

Ja, då har vi haft vår 5:e Riddarrunda och intresset är stort att åka den. Jag fick vid målet många positiva uttalanden om årets runda. Trots vädret var man mycket nöjda. Tyckte det var en fin tur på slingrande vägar och bra stationsaktiviteter. Kul också att vi i år fått flera "långväga" besökare.

"Vi kommer tillbaka"... var roligt att höra och att man hoppas att vi fixar en lika bra MC-tur även nästa år.

Vi får med detta sända ett tack till alla er som åkte 5:e Riddarrundan. Detta gör att vi också tycker det är roligt att arrangera det hela.

Jag kan skvallra lite... planeringen har så smått börjat inför 2010... så håll ut vi kommer tillbaka.

Vill samtidigt passa på att tacka alla ni klubbmedlemmar som ställt upp och planerat, bemannat stationerna, fixat hamburgeriet, ordnat inköpen. Utan er skulle vi inte klara detta. Jag får också rikta ett tack till våra sponsorer.

Än en gång Tack alla för i år och
Välkommen tillbaka nästa år.


// Prez och hela styrelsen


ps. Även den avslutande klubbgrillningen i Grönviken blev lyckad... kvällen avslutades med cruising. Tack Berit för "styrningen".


Återgå till "Riddarrundan"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster