Presidentens första...

Här kan du ladda upp filmer och bilder, eller posta länkar till filmer och bilder.
Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Presidentens första...

Inläggav Jens » tis 2007-05-15, 19:43

Som ni säkert vet har ju prez kört hoj sedan barnsben. Jag tänkte att det kunde vara av intresse att dela med mig av ett foto från den tiden som jag kommit över!

O:)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Webmaster Sirvivals.com
.

Användarvisningsbild
Bert-Ivar
Moderator
Inlägg: 14
Blev medlem: tor 2006-04-20, 11:17
Hoj:
Ort: Njurunda

Prez första??

Inläggav Bert-Ivar » ons 2007-07-18, 11:47

Nu förstår jag varför prez går så illa, och att Lotta insett att man åker bäst på en Kawasaki. :lol:
En Mean Streak hälsning

Tomas
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 2006-05-13, 11:33
Hoj: VN1700
Ort: Nedansjö

Re: Presidentens första...

Inläggav Tomas » lör 2007-07-21, 19:04

Jens skrev:Som ni säkert vet har ju prez kört hoj sedan barnsben. Jag tänkte att det kunde vara av intresse att dela med mig av ett foto från den tiden som jag kommit över!

O:)
Med tanke på Susukis sega utveckling så kan inte det stämma att det är hans första hoj,det ser ju ut att vara en 98-99a

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Nya rön!

Inläggav Jens » tor 2007-08-16, 14:17

Det pågår ständigt forskning inom detta område och nu har nya rön kunnat presenteras genom Sven Hedlunds uppmärksamma ögon. Forskarna är nu ense om att denna nyfunna båge är Presidentens första hoj. Tydligen är det genom C14-metoden som denna båge kunnat konstateras vara av ännu äldre ursprung. Det råder också en stark enighet om att Presidenten alltid föredragit V-twin!

All heder åt Prez som redan innan Autosolens dagar hade puts och studs på "kromet"! :prayer:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Webmaster Sirvivals.com
.


Återgå till "Filmer & Bilder"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst