Sida för köpa/sälja

Här kan ni skriva önskemål på vad ni vill se på hemsidan. Jag försöker lösa alla önskemål efter bästa förmåga!
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Sida för köpa/sälja

Inläggav B Enheim » tor 2006-06-01, 10:34

Det har kommit önskemål att vi skulle göra en flik på hemsidan där klubben medlemmar kunde lägga ut prylar som de vill sälja men även kunna fråga om prylar man önskar köpa.

Tyck gärna till om detta förslag !

Berth
Verifierad medlem
Inlägg: 27
Blev medlem: lör 2005-07-02, 20:45
Hoj: Meanstreak 1600
Ort: Norrberge

Köpes/Säljes/Skänkes

Inläggav Berth » tor 2006-06-01, 17:42

Mycket bra idé :!:
Just nu har jag ett par stövlar som jag vill bli av med.
Jag tror att det är storlek 42.
Pris: En öl vid lämpligt tillfälle :wink:

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inläggav Jens » fre 2006-06-02, 00:34

Varför inte skapa en tråd här i forumet för detta? Köp/Sälj under huvudforum kanske?? Då får man ju också fördelen att man enkelt kan lägga upp bilder på det man önskar bli av med!
Man kan också lägga upp det som en egen forumdel. Som det ser ut nu har vi tre huvudområden för forumet. Vi skulle kunna lägga till Köp/Sälj med två rubriker, en för köpes och en för säljes...

Ingen som vill ha en styrdämpare till en R1:a? :roll: Trodde inte det...
Webmaster Sirvivals.com
.

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Inläggav B Enheim » mån 2006-06-12, 17:20

Jens skrev:Varför inte skapa en tråd här i forumet för detta? Köp/Sälj under huvudforum kanske?? Då får man ju också fördelen att man enkelt kan lägga upp bilder på det man önskar bli av med!
Man kan också lägga upp det som en egen forumdel. Som det ser ut nu har vi tre huvudområden för forumet. Vi skulle kunna lägga till Köp/Sälj med två rubriker, en för köpes och en för säljes...

Ingen som vill ha en styrdämpare till en R1:a? :roll: Trodde inte det...


Går det inte att få tråd så alla som är inne på hemsidan kan se....Det skulle ju öka antalet träff .....

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inläggav Jens » ons 2006-06-14, 14:59

B Enheim skrev:Går det inte att få tråd så alla som är inne på hemsidan kan se....Det skulle ju öka antalet träff .....


Nej, inte som det ser ut nu. Forumet är gjort så att man inte ska behöva logga in för att läsa det som står, utan bara om man ska skriva något. Därför är länken till forumet "dold" under medlemssidan. Om forumet skall synas från hemsidan så måste alla logga in hela tiden. Alternativet är att inget är dolt vilket gör att vem som helst som besöker sidan kan läsa det vi skriver. Vi får isf. vara försiktiga med registreringsnummer och privat information som vi inte vill dela med hela världen. Oönskade registreringar från nyfikna/reklamspridare kommer också att öka. Det går ändå att ha dolda delar som man måste vara inloggad för att kunna läsa men risken är att folk inte loggar in och missar den informationen.

Det går att genomföra förändringar enl. ovan om det är önskemålet men jag tycker att gästboken kan vara till för dem som inte är medlemmar och att annonsering till bredare massa får ske via t.ex. Blocket.
Webmaster Sirvivals.com
.

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inläggav Jens » ons 2006-06-14, 16:25

Nu finns en avdelning för annonser! Jag vet att någon vill bli av med en hjälm så in med en annons bums! :wink:
Webmaster Sirvivals.com
.


Återgå till "Hemsidan"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster