Hoj på er
Jag har kommit över ett garage på ca.60kvm där vi förvarar hojen o
även möjlighet att meka med hojen,hyran ca.200/mån om vi blir sex
stycken,det finns tre platser kvar.Vid intresse ring Tompa 0703128480.
Garaget ligger på LV 5 området Kompanivägen 5
Mossa
Sökningen fann 1 träff
- mån 2009-10-05, 13:06
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Vinterförvaring o mek
- Svar: 0
- Visningar: 5052