Mälaren runt 19-21 aug 2016

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Mälaren runt 19-21 aug 2016

Inläggav B Enheim » tor 2016-05-05, 17:11

I dag på turen till Västanå var det flera medlemmar som ville åka Mälaren Runt. Jag har kollat med Västerås Mälarcamping och där preliminärt bokat 7 stugor. Stugorna är enklare tvåbädds.
Kostnaden är för två nätter är bara 505 kr per person förutsatt att ni har egna sängkläder och att vi städar ut oss. Sängkläder finns att hyra för 95 kr.
Mälaren Runt körs den 20 augusti. Starten går från parkeringen vid Pampashuset, gamla Arbetsmiljöverket i Solna, kl 11.00.

OBS; Viktigt att ni bestämmer er då jag inte får hålla stugorna mer än till 30 maj.

Upplägget är tänkt enl;
Nedresa gör vi på morgonen den 19:de gemensam aktivitet med mat etc... på kvällen.
Gemensam frukost den 20:de, sedan åker de som ska åka Runt Mälaren iväg till starten. Vi andra drar oss senare upp till motorstadion utanför Eskilstuna. När de som kört runt kommer "hem"... blir det gemensam grillning etc... kubbspel...
Efter gemensam frukost den 21:a, städar vi och glider så sakta hemåt framåt 12 tiden...

Fundera nu någon dag och återkom med bokning till mig före den 30 maj.
// Prez
:hd:


Tyvärr inget intresse signalerat varför jag avbokar stugorna i Västerås i dag
// Prez

Återgå till "Träffar/Samåkning"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst