Fråga om intresse !

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Hoj:

Fråga om intresse !

Inläggav B Enheim » tis 2008-08-12, 12:28

Jag har fått ett mail Från Henrik P om vår intresse för en fest som Vulcan Riders anordnar i Sundsvall enl nedan:

Henrik Petersson (DA) i Sundsvall och Bertan Pettersson (RA) i VRS Norrland Syd, tänkte arrangera en oktoberfest på Railway Saloon i Sundsvall, med tacobuffé och gott att dricka. En helkväll med lyst lokal för endast anmälda (minst 30 st).

De tänker hålla tillställningen någon gång i mitten av oktober, men innan dom börjar engagera sig vill de kolla hur intresset för en sån här träff ser ut.

Deras tanke är att det ska blir ett avslut av säsongen så att vi inte ska glömma av varandra när snön kommer och motorcyklarna låses in.

De vill gärna ha synpunkter och idéer.

Kan jag få en snabb återkoppling via svar på denna sida på deras intresseförfrågan så jag kan meddela dem.

Prez

Användarvisningsbild
Jocke
Hoj:
Kontakt:

Inläggav Jocke » tis 2008-08-12, 14:14

Jag har redan anmält mitt intresse.
Men tror du inte att det endast är för VRS:are?

Användarvisningsbild
"Bertan"
Hoj:
Kontakt:

Inläggav "Bertan" » tis 2008-08-12, 23:05

Så här är det.
Festen anordnas i VRS regi och anda, men många av Sir Vivals medlemmar är ju också VRS:are och även om man inte är VRS:are så ska det väl finnas plats, men vi håller det inom VRS och Sir Vivals och inga andra klubbar.
Ju fler vi blir deto roligare.
Så Bosse om du kan ta in intresse anmälan från er och också skriva ner vilka som är med i bägge klubbarna och skicka till Henke så vore det bra
Bild

Användarvisningsbild
Thomas
Hoj:
Kontakt:

Svar

Inläggav Thomas » lör 2008-08-16, 17:37

Jag tycker det låter trevligt och försöker att deltaga om det blir något!
MVH Thomas

Belsebubb
Verifierad medlem
Hoj: Honda European ST1300

Inläggav Belsebubb » tis 2008-08-19, 08:22

Hej!
Vill gärna anmäla mitt intresse till oktober-träffen, självklart så lämnar jag först företräde för de "gamla" Sir Vivals-medlemmarna och de som är med i Vsr.

mvh Ingemar

Användarvisningsbild
"Bertan"
Hoj:
Kontakt:

Inläggav "Bertan" » mån 2008-09-01, 21:02

Det finns väl inga "gamla" medlemmar i Sir Vivals jag tycker alla verkar ha ett ungt sinnelag :lool:
Nä skämt å sido det finns nog plats för alla.
Anmälan om deltagande kommer att komma ut senast mitten på nästa vecka
Bild

Återgå till "Huvudforum"