OBS; Nu händer det snart .....

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

OBS; Nu händer det snart .....

Inläggav B Enheim » mån 2013-04-08, 21:03

Inom kort kommer det att bli en ny modern hemsida. Jens jobbar för fullt och jag kollar arbetet. Det kommer att bli mycket "öppnare" hemsida...

Var på hugget nu den kommer snart att sättas ut.....


Prez, :hd:

Ps vi syns på avrostningen den 18 maj

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Viktigt meddelande till alla medlemmar

Inläggav Jens » tis 2013-04-09, 10:20

Ja, så har jag alltså äntligen tagit mig tid att skapa en ny hemsida. Arbetet har gått bra och hemsidan är nästan klar.

Den nya hemsidan innehåller även ett nytt forum (jäklar tänker de som precis har lärt sig att använda det gamla forumet :hell:, men var inte oroliga - det är baserat på samma system som det gamla forumet, fast nyare).

Det nya forumet jobbar mot en egen databas och om det gamla forumet skulle vara igång under flytten så skulle en massa inlägg försvinna när vi sedan byter till det nya forumet.

Med anledning av ovanstående är det gamla forumet nu stängt för nya inlägg i väntan på att den nya hemsidan är redo att publiceras.

Normalt skulle jag här skriva "använd gästboken i väntan på det nya forumet". Men det vet vi ju alla att det inte går. :notme:
Buggar som denna är åtgärdade i den nya hemsidan så snart har vi full funktionalitet igen!

Kontakta mig eller Presidenten om du har någon viktig info att kommunicera ut innan den nya hemsidan öppnas. Ni kommer automatiskt att hamna på den nya hemsidan när den öppnas.

Era lösenord i forumet har förmodligen inte gått att flytta (de är krypterade så inte ens jag kan se dem). Ni får då använda funktionen för att skicka ett nytt lösenord så kan ni logga in igen. Kontakta mig om epostadressen ni har angivit vid registreringen inte längre stämmer så hjälper jag er att logga in.

Med vänlig hälsning
Jens
:wave:
Webmaster Sirvivals.com
.

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Re: OBS; Nu händer det snart .....

Inläggav Jens » lör 2013-04-13, 12:39

Nu är hemsidan publicerad! Viktig info hittar ni här.

/Jens
Webmaster Sirvivals.com
.

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Hemsidans bild

Inläggav B Enheim » fre 2013-05-17, 10:36

Hemsidans första bild blev snyggare med en struktur bakom Sir Vival´s MC Är det en blid på Sundsvall som skyggas bakom ???

// Prez

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Re: OBS; Nu händer det snart .....

Inläggav Jens » lör 2013-05-18, 14:57

Tack, jodå visst är det Sundsvall - i framtiden, med den nya bron som snart är på plats.

EDIT: Observera att denna tråd är låst. Använd följande tråd http://www.sirvivals.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=627 för att fortsätta diskussionen eller kommentera kring hemsidan.

[ Post made via Android ] Bild
Webmaster Sirvivals.com
.


Återgå till "Huvudforum"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster