Dags betala 2015 års medlemsavgift

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Dags betala 2015 års medlemsavgift

Inläggav B Enheim » ons 2015-02-04, 13:18

I din mailbox har du nu fått meddelande att det är dags att betala in 2015 års medlemsavgift till Sir Vival´s MC. Den är enligt årsmötesbeslutet (se medlemsfliken): 200 kronor för enskild medlem 250 kronor för familjemedlemskap
Det har redan börjat betalas in medlemsavgiften så alla är inte med på den maillista jag sänder ut senare.
För att kunna hålla ordning i bokföringen så vill jag att ni betalar in er medlemspeng senast sista april dvs Torsdag 30/4.
Klubben bankgiro är 5652-8656 och glöm inte att ange namnet på inbetalningen annars kan jag inte bocka av att Du/Ni har betalt och det är ju synd.
Vi skulle även ta fram förslag på resor och ett alternativ är en tur på tre dagar till Kvarnsjön Camping. Om intresse finns kan ni meddela Prez då vi måste veta innan vi boka upp något... i första halvan av augusti ??? eller...

Hälsningar Lotta Edström
Skattmästare

Ps; Har någon bytt mailadress - meddela mig detta. /Ds

Användarvisningsbild
Janne
Inlägg: 46
Blev medlem: tis 2008-05-13, 09:21
Hoj: Yamaha FJR 1300
Ort: sundsvall

Re: Dags betala 2015 års medlemsavgift

Inläggav Janne » ons 2015-02-04, 14:25

Vad är det tänkt att vi ska göra på Kvarnsjön Camping och är det den som ligger nere i Södertälje?????

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Dags betala 2015 års medlemsavgift

Inläggav B Enheim » lör 2015-04-04, 15:44

Janne skrev:Varför får man inget svar

[ Post made via Android ] Bild


Varit borta därför ingen riktig bevakning..

Janne,
Det är Kvarnsjö camping i Berge kommun. Ligger inne i skogen mellan Åsarna och Klövsjö

//


Återgå till "Huvudforum"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst