Råd i influensatider !

Känner du att du har ett roligt inlägg som inte nödvändigtvis har med hojar att göra så postar du det här.
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Råd i influensatider !

Inläggav B Enheim » mån 2010-03-08, 07:05

Här kommer ett råd från en av klubbkompisar i Njurunda

Bra att veta i dessa hysteriska influensatider
Strunt i handsprit och vaccin!


Miss Beatrice, kyrkans organist var i 80-års åldern och hade aldrig varit gift. Hon var beundrad för sitt rara och omtänksamma sätt mot alla.

En eftermiddag kom pastorn och besökte henne och hon visade in honom in i sitt pikanta vardagsrum. Hon bad honom sitta ned medan hon lagade en kopp te. När han satt där vänd mot hennes Hammondorgel, noterade den unge pastorn en söt glasskål stående högst upp. Skålen var fylld med vatten och i vattnet flöt, av alla saker, en kondom!

När hon kom tillbaka med te och scones började de prata. Pastorn försökte dölja sin nyfikenhet om skålen med vatten och det underliga flytetyget, men till sist tog nyfikenheten överhand och han frågade. Han sa: Miss Beatrice, jag undrar om du vill berätta för mig om den där (frågande han pekandes på skålen)?

Oh, ja svarade hon, är den inte underbar! Jag gick genom parken för några månader sen och hittade ett litet paket på backen. När jag frågade vad det var sa de att jag skulle placera den på "the organ" och hålla den våt så skulle den förebygga spridning av sjukdomar. Och vet du vad, jag har inte varit förkyld på hela vintern!

:amb:

// Prez

Återgå till "Övrigt"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst