Nytt från SMC juli 2006:
- SMC har fått en ny generalsekreterare, Jesper Christensen även kallad "den galne dansken".
- Redaktionen för MC folket har flyttat från Mora till Forskargatan 3 i Borlänge. De har oxså bytt E-postadress; redax@mc-folket.se
- SMC´s riksårsmöte 2006 är den 2 sept i Ronneby Brunn.
- Hoj-X 2007, Man planerar för en ny hojkryssning med Silja Symphony 2007. Info kommer i nästa nummerav MC-folket.
- Man arbetar med en ny hemsida för SMC som ska vara klar i september. Här ska även de lokala SMC ingå. Klara förbättringar utlovas (det kan inte vara svårt att lova eller...) Själv går jag på semester om ett par timmar. Styr mot Prag imorgon kl 07.30. Ha det så bra i sommarsolen.....