Det är på gång att genomföras ett länsinstruktörsseminarium i december, troligen den 8:e. Alla som vill göra en ny karriär är välkomna. Du ska vara mc-åkare och tänka mycket trafiksäkerhet, vidare får du gärna vara kvinna och särskilt customhojåkare är välkomna.
Mejla mig eller utbildningsansvarige Tomas Nilsson tomas.mona@spray.se om du vill veta mer. SMC Västernorrland ska satsa på breddutbildning för alla mc-modeller, det är inte stort fokus på racingmaskinerna faktiskt.
Sedan ska alla i Sir Vival´s vara med på s.k. avrostningen i maj. Det är faktiskt en grundutbildning som sedan ger dig lägre premie på mc-försäkringen i Folksam.
:prayer: Leif Hemmingsson
hemmingsson.sweden@gmail.com
070-312 34 13