Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
Bert-Ivar
- Moderator
- Inlägg: 14
- Blev medlem: tor 2006-04-20, 11:17
- Hoj:
- Ort: Njurunda
Inlägg
av Bert-Ivar »
En Mean Streak hälsning
-
Sture
- Inlägg: 40
- Blev medlem: tor 2008-01-10, 19:55
- Hoj:
- Ort: Solberg, Njurunda
Inlägg
av Sture »
Vill haka på med att önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt hojår.
http://tinyurl.com/yjxnhqc
Sture o Solveig

-
Sture
- Inlägg: 40
- Blev medlem: tor 2008-01-10, 19:55
- Hoj:
- Ort: Solberg, Njurunda
Inlägg
av Sture »