God Jul & Gott Nytt År

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Bert-Ivar
Moderator
Inlägg: 14
Blev medlem: tor 2006-04-20, 11:17
Hoj:
Ort: Njurunda

God Jul & Gott Nytt År

Inlägg av Bert-Ivar »

En Mean Streak hälsning
Sture
Inlägg: 40
Blev medlem: tor 2008-01-10, 19:55
Hoj:
Ort: Solberg, Njurunda

God Jul

Inlägg av Sture »

Vill haka på med att önska alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt hojår. :xmas:

http://tinyurl.com/yjxnhqc

Sture o Solveig :wave:
Sture
Inlägg: 40
Blev medlem: tor 2008-01-10, 19:55
Hoj:
Ort: Solberg, Njurunda

Inlägg av Sture »

Skriv svar