Vilken sal?

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Lassemans
Inlägg: 39
Blev medlem: ons 2005-07-20, 21:13
Hoj:
Ort: ALNÖ

Vilken sal?

Inlägg av Lassemans »

En högt uppsatt politiker besökte ett mentalsjukhus och blev visad runt av
föreståndaren.

- Hur tar ni reda på vilka som är tillräckligt tokiga för att bli inlagda?
frågade politikern.

- Vi fyller ett badkar med vatten och ger dem en tesked, en kopp och en spann
och ber dem tömma karet, svarade föreståndaren.

- Aha! sa politikern. Och de som är normala tar naturligtvis spannen, för det
går snabbast.

- Nej, svarade föreståndaren. De som är normala drar ur proppen ur badkaret.
Har ni förresten några önskemål, enkelrum eller 2-bädds? :roll:

Ha dä! Vi ses när vi träffs!


Lassemans/Gunilla
Skriv svar