Hej! Nu kommer det dummaste inlägget för detta år: Eftersom jag älskar att göra reklam för denna klubb, så skulle jag vilja sy ett ryggmärke på min skinnjacka. Ni kanske flinar nu, men att sy i tjockt nötskinn är inte kul för hand. Är det någon som har tips på var man ska gå? Hanngrens Sadelmakeri kanske? Det är kanske inte brukligt att sätta ett ryggmärke på detta sätt, klubben kanske vill ha en låg profil. Å andra sidan vet jag inte hur ryggmärket ser ut, det kan ju hända att märket inte passar som ett ryggmärke på skinnjackan? Förmodligen ser märket ut som de märken vi har på typ munkjackorna, stämmer det?
mvh Ingemar
Klädproblem
Hejsan Ingemar
Jo nog är det problem att få fast ett ryggmärke på skinnjackan, men prova med en skomakare dom brukar fixa sånt till en vettig peng.
Kolla här
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= ... =Sundsvall
Jo nog är det problem att få fast ett ryggmärke på skinnjackan, men prova med en skomakare dom brukar fixa sånt till en vettig peng.
Kolla här
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= ... =Sundsvall

Re: Klädproblem
Kolla med Bengt och Birgitta Forsgren. Dom har ryggmärket på skinnjackorna.
Prez
Prez