MC-dagen den 30/5.........eftermiddag o hemma igen!

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Lassemans
Inlägg: 39
Blev medlem: ons 2005-07-20, 21:13
Hoj:
Ort: ALNÖ

MC-dagen den 30/5.........eftermiddag o hemma igen!

Inlägg av Lassemans »

:D OM någon är intresserad av bilder från dagens hellyckade MC-dag, så är du välkommen in på http://gullillas.blogg.se (Gullillas vardag = Livet!) Tack alla ni som var med och gjorde denna dag!
Vi ses på lördag.............
Lassemans/Gunilla
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inlägg av Jens »

Kanon, och fint att du länkar här! Nu har jag lagt upp de bilder jag fått in från MC-dagen i bildarkivet.

Jens
Webmaster Sirvivals.com
.
Skriv svar