Hej...
En liten fråga bara, jag har problem att hitta en hjälm som passar bra. Är det någon som vet om det finns någon tillverkare som erbjuder något slag av passgjutning???
Kenneth...
Hej!
Jag antar att du provat flera olika tillverkares hjälmar redan. Men jag vill ändå poängtera att det är ...
Sökningen fann 3 träffar
- lör 2011-09-17, 09:29
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Hjälm
- Svar: 2
- Visningar: 8512
- sön 2011-09-04, 19:23
- Kategori: Träffar/Samåkning
- Tråd: Lunchbuffé i Sollefteå 4 sept
- Svar: 2
- Visningar: 7915
Lunchbuffé på Nipan 4/9 2011
Jättetrevlig dag...trots tveksamt väder på morgonen. Ångrar inte en sekund att jag följde med. Det är något visst att åka i kortege. Som nybörjare i klubben är jag ändå förvånad att inte fler hänger med då det anordnas något kul.....det blir ju inte trevligare än man gör det :-).
Hälsningar
Bosse ...
Hälsningar
Bosse ...
- tis 2011-08-02, 23:29
- Kategori: Träffar/Samåkning
- Tråd: Borgsjö Hembygdsgård=Fika
- Svar: 3
- Visningar: 8459