Hej...
En liten fråga bara, jag har problem att hitta en hjälm som passar bra. Är det någon som vet om det finns någon tillverkare som erbjuder något slag av passgjutning???
Kenneth...
Hjälm
- Uffed
- Verifierad medlem
- Inlägg: 84
- Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
- Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn - Ort: Helleberg, Jämtland
Re: Hjälm
Hej Kenneyh.palmen skrev:Hej...
En liten fråga bara, jag har problem att hitta en hjälm som passar bra. Är det någon som vet om det finns någon tillverkare som erbjuder något slag av passgjutning???
Kenneth...
Vet inte vad Du har för storlek, men Jag har en hjälm, till salu
Uffe
Re: Hjälm
Hej!palmen skrev:Hej...
En liten fråga bara, jag har problem att hitta en hjälm som passar bra. Är det någon som vet om det finns någon tillverkare som erbjuder något slag av passgjutning???
Kenneth...
Jag antar att du provat flera olika tillverkares hjälmar redan. Men jag vill ändå poängtera att det är stor skillnad mellan tillverkarna. År 2008 då jag tog mc-kortet provade jag massor med hjälmar, av olika tillverkare, innan jag hittade en som mitt huvud "bottnade" i. Då när jag skulle köpa googlade jag mycket på funderingar liknande dina men utan att hitta något. Men det kan ju ha skett utveckling sedan dess
Mvh Bosse