Sökningen fann 4 träffar
Gå till avancerad sökning
- av Jocke Vulcan
- mån 2006-05-22, 16:49
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Hej på er
- Svar: 6
- Visningar: 12018
Bra då vet jag. Vi syns där.
Fan det är ju nu till helgen, va kul
Jocke
- av Jocke Vulcan
- sön 2006-05-21, 09:07
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Hej på er
- Svar: 6
- Visningar: 12018
Hello
Den 27e kommer jag, det är inbokat sen en tid tillbaka.
Är det bestämt någon speciell plats på gärdet.
Jocke vulcan
- av Jocke Vulcan
- tor 2006-05-18, 18:37
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Hej på er
- Svar: 6
- Visningar: 12018
Tjena igen
Då vill jag gärna beställa ett runt märke till å starta med, eller hur jag nu bäst gör.
Tänkte ni åka på torsdagen så kan jag inte, måste till svågadalen med grabbarna då de ska på klassresa.
Tar ni en tur på helgen så är jag en av de som hänger med.
Jocke
- av Jocke Vulcan
- ons 2006-05-17, 08:56
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Hej på er
- Svar: 6
- Visningar: 12018
Tjenare.
som nya medlemar vill jag bara säga
HEJ från mej och gumman
Lite spontana frågor så där, klubbmärken, finns det och brukar ni ses på någon speciel plats dit vi kan komma o få visa upp oss
Vi är väldigt nyfikna på er och ser verkligen fram emot o träffa ny vänner.
Jocke i Timrå
