Tjenare.
som nya medlemar vill jag bara säga HEJ från mej och gumman
Lite spontana frågor så där, klubbmärken, finns det och brukar ni ses på någon speciel plats dit vi kan komma o få visa upp oss
Vi är väldigt nyfikna på er och ser verkligen fram emot o träffa ny vänner.
Jocke Vulcan skrev:Tjenare.
som nya medlemar vill jag bara säga HEJ från mej och gumman
Lite spontana frågor så där, klubbmärken, finns det och brukar ni ses på någon speciel plats dit vi kan komma o få visa upp oss
Vi är väldigt nyfikna på er och ser verkligen fram emot o träffa ny vänner.
Jocke i Timrå
Jocke och Susanne,
Kul att ni har den inställningen...Jo vi har klubbmärken att sy fast. Både små (6 cm) o större ryggmärken. Några av oss kommer säkert att åka till Västanåfallet nu på Flygardagen. Kanske vi kan ses då...... Nyfikenheten finns även hos oss.
/ Enheim
Då vill jag gärna beställa ett runt märke till å starta med, eller hur jag nu bäst gör.
Tänkte ni åka på torsdagen så kan jag inte, måste till svågadalen med grabbarna då de ska på klassresa.
Tar ni en tur på helgen så är jag en av de som hänger med.
MC-dagen är lördagen den 27 maj då ska vi träffas ute på Gärde, kanske blir det någon kortare tur efter att vi varit på stan, hoppas du kan komma dit isåfall.