Hej på er

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Jocke Vulcan
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 2006-05-17, 08:46
Hoj:
Ort: Timrå

Hej på er

Inlägg av Jocke Vulcan »

Tjenare.
som nya medlemar vill jag bara säga HEJ från mej och gumman
Lite spontana frågor så där, klubbmärken, finns det och brukar ni ses på någon speciel plats dit vi kan komma o få visa upp oss :-)
Vi är väldigt nyfikna på er och ser verkligen fram emot o träffa ny vänner.

Jocke i Timrå :D
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Hej på er

Inlägg av B Enheim »

Jocke Vulcan skrev:Tjenare.
som nya medlemar vill jag bara säga HEJ från mej och gumman
Lite spontana frågor så där, klubbmärken, finns det och brukar ni ses på någon speciel plats dit vi kan komma o få visa upp oss :-)
Vi är väldigt nyfikna på er och ser verkligen fram emot o träffa ny vänner.

Jocke i Timrå :D
Jocke och Susanne,
Kul att ni har den inställningen...Jo vi har klubbmärken att sy fast. Både små (6 cm) o större ryggmärken. Några av oss kommer säkert att åka till Västanåfallet nu på Flygardagen. Kanske vi kan ses då...... Nyfikenheten finns även hos oss.
/ Enheim
Jocke Vulcan
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 2006-05-17, 08:46
Hoj:
Ort: Timrå

Inlägg av Jocke Vulcan »

Tjena igen

Då vill jag gärna beställa ett runt märke till å starta med, eller hur jag nu bäst gör.

Tänkte ni åka på torsdagen så kan jag inte, måste till svågadalen med grabbarna då de ska på klassresa.
Tar ni en tur på helgen så är jag en av de som hänger med.

Jocke
Användarens profilbild
Håkan
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 2006-03-28, 21:37
Hoj:
Ort: Sundsvall

Inlägg av Håkan »

Hej Jocke !

MC-dagen är lördagen den 27 maj då ska vi träffas ute på Gärde, kanske blir det någon kortare tur efter att vi varit på stan, hoppas du kan komma dit isåfall.

Hälsningar Håkan
Jocke Vulcan
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 2006-05-17, 08:46
Hoj:
Ort: Timrå

Inlägg av Jocke Vulcan »

Hello

Den 27e kommer jag, det är inbokat sen en tid tillbaka.
Är det bestämt någon speciell plats på gärdet. :?:

Jocke vulcan
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Inlägg av B Enheim »

Vi samlas där ca 10.30 så vi kan åka ihop. Jag ska försöka kommka ihåg ett runt märke.....

/ Enheim
Senast redigerad av B Enheim den ons 2006-09-13, 12:42, redigerad totalt 1 gång.
Jocke Vulcan
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 2006-05-17, 08:46
Hoj:
Ort: Timrå

Inlägg av Jocke Vulcan »

Bra då vet jag. Vi syns där.

Fan det är ju nu till helgen, va kul :-)

Jocke
Skriv svar