Ja, jag köpte en sådan 2005 när vi åkte till Nordkap.
Min resekompisar hade köpt andra apparater både billiga och dyra med knappar att trycka på för att prata, jag tror ingen av dom andra fungerade över 70 km/h.
För intergralhjälm så räcker det med den kompletta satsen, man får göra
plats för ...
Sökningen fann 3 träffar
- lör 2008-05-10, 14:33
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Intercom
- Svar: 2
- Visningar: 6277
Intercom
Hej, Nu när semestertiderna är på gång tänkte jag tipsa om ett
intercon som fungerar riktigt bra, OMPJA800+2xOMPJA822 för 1325 kr
det krävs lite kabel och någon skarvkontakt
som finns på claes olsson mm, drivs med 9 volt separat volymkontroll,
prata utan knapptryckning även i mun på varandra ända ...
intercon som fungerar riktigt bra, OMPJA800+2xOMPJA822 för 1325 kr
det krävs lite kabel och någon skarvkontakt
som finns på claes olsson mm, drivs med 9 volt separat volymkontroll,
prata utan knapptryckning även i mun på varandra ända ...
- tor 2007-08-23, 19:16
- Kategori: Huvudforum
- Tråd: Can-am spyder
- Svar: 0
- Visningar: 3955
Can-am spyder
Den 28-31 Augusti är det premiärvisning på en cool trehjuling hos
KS Husvagn och skoter axvägen 2.
Kolla även in länken nedan,
http://spyder.brp.com/
Per K
KS Husvagn och skoter axvägen 2.
Kolla även in länken nedan,
http://spyder.brp.com/
Per K