Can-am spyder

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Per Kulo
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 2007-05-14, 18:04
Hoj:
Ort: Kvissleby

Can-am spyder

Inlägg av Per Kulo »

Den 28-31 Augusti är det premiärvisning på en cool trehjuling hos
KS Husvagn och skoter axvägen 2.
Kolla även in länken nedan,
http://spyder.brp.com/

Per K :wink:
Skriv svar