Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
Per Kulo
- Inlägg: 3
- Blev medlem: mån 2007-05-14, 18:04
- Hoj:
- Ort: Kvissleby
Inlägg
av Per Kulo »
Den 28-31 Augusti är det premiärvisning på en cool trehjuling hos
KS Husvagn och skoter axvägen 2.
Kolla även in länken nedan,
http://spyder.brp.com/
Per K
