Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
B Enheim
- President
- Inlägg: 505
- Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
- Hoj:
- Ort: Sundsvall
Inlägg
av B Enheim »
Är det någon som har ett bra foto på Lars-Håkan Aspman (gärna med hojen) som jag kan få översänd till min dator.
// Enheim
070 5330177