Anm årsmötet 13 okt.

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Anm årsmötet 13 okt.

Inlägg av B Enheim »

Nu är det dags att anmäla sig till Sir Vival´s årsmöte den 13 okt. Vi startar vid 17.00 tiden.

Vi ska hålla till i Skönsberg med möte, mat och dans.... Mer info kommer..

Anmäl er så fort det går till mig eller klubbmästaren Lars-Göran S så vi vet hur mycket mat vi ska beställa.
OBS; Lars-Göran har nytt nummer och mail enl. 070 269 32 42 el larsgoransvedin@gmail.com

Kom igen nu...

// Prez :drinkers:
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Anm årsmötet 13 okt.

Inlägg av B Enheim »

Vi startra årsmötet kl 17.00 på Folkets Hus i Skönsberg i Woodstockloklalen.

Därefter blir det mat mm.

Dagordning och verksqamhetsberättelse finns på medlensforumet.

// Prez
Skriv svar