Dags betala medelmsavgiften 2013

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Dags betala medelmsavgiften 2013

Inlägg av B Enheim »

Har idag sänt ut ett mail till alla medlemmar om inbetalning av 2013 medlemsavgift.
Har du inte fått något mail har jag sannolikt fel mailadress på dig.

Hör i så fall av dig.

Avgiften är i år 200 kr för enskild medlemma och 250 kr för familj.

Skattmästaren
Lotta
Senast redigerad av B Enheim den mån 2013-02-11, 10:22, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Janne
Inlägg: 46
Blev medlem: tis 2008-05-13, 09:21
Hoj: Yamaha FJR 1300
Ort: sundsvall

Inlägg av Janne »

Vart sätter jag in pengarna
fjodor
Inlägg: 3
Blev medlem: fre 2012-10-12, 19:55
Hoj: YAMAHA XVS
Ort: Sundsbruk

Bytt mail

Inlägg av fjodor »

Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Bytt mail

Inlägg av B Enheim »

fjodor skrev:Har nu lennart.nordlund@hotmail.com
Tack Lennart den hade jag inte ..

// Prez
Skriv svar