Har idag sänt ut ett mail till alla medlemmar om inbetalning av 2013 medlemsavgift.
Har du inte fått något mail har jag sannolikt fel mailadress på dig.
Hör i så fall av dig.
Avgiften är i år 200 kr för enskild medlemma och 250 kr för familj.
Skattmästaren
Lotta
Senast redigerad av B Enheim den mån 2013-02-11, 10:22, redigerad totalt 1 gång.