Nationaldagen 2013

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Skriv svar
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

Nationaldagen 2013

Inlägg av Uffed »

Hej alla Bikers!

Idag på Mc-dagen blev vi 38 hojjar som mötte upp från klubben, kanon trevligt! Vi saknade dock er andra.
Vi gör ett nytt försök Torsdag den 6/6 kl 10:30 på Shell Nacksta.
Avfärd 11:00 mot dagens mål Holmö Brygga, för lunch: https://www.facebook.com/HolmoBrygga?fref=ts.
Ny öppnad i ny regi.

Finner du detta intressant, ge mig en hint att du kommer så vi kan informera personalen hur många som dyker upp.

Glöm inte flaggan.

Ser framemot ett stort deltagande.
Uffe
Road Captain
kent
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 2008-01-29, 12:42
Hoj:
Ort: sundsvall

Re: Nationaldagen 2013

Inlägg av kent »

Hej Ulf.. Kent Söderlund här, vi blir två som åker med till Holmö brygga.
elfstrol
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 2013-06-05, 14:25
Hoj: SUZUKI GSX1400, Turing

Re: Nationaldagen 2013

Inlägg av elfstrol »

Är det för sent att Anmäla sig?
Om inte skulle Vi bli Två(2) MC.

Christina & Lars Elfström 070 3766296
Användarens profilbild
Janne
Inlägg: 46
Blev medlem: tis 2008-05-13, 09:21
Hoj: Yamaha FJR 1300
Ort: sundsvall

Re: Nationaldagen 2013

Inlägg av Janne »

Janne o Lotta kommer

[ Post made via iPhone ] Bild
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Re: Nationaldagen 2013

Inlägg av Jens »

Bilder finns nu i fotoalbumet!
/Jens
Webmaster Sirvivals.com
.
Skriv svar