LUNCH i Sollefteå 1 sept

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

LUNCH i Sollefteå 1 sept

Inlägg av B Enheim »

Jag har haft kontakt med Tony i Härnö Knutters och dom kommer att ställa upp även i år på vår traditionella lunchåkning till Sollefteå som i år sker söndagen den 1 sept.

Vi starta från parkeringen ovan Birstaområdet kl 09.20 för att vara i H-sand ca 10.00. Med lite surr där räknar vi med att åka därifrån 10.20.

Sedan åker vi och stråla samman med "högakusten-knuttarna" utanför "gamla" konsum i Klockestrand...vid ca 10.45 för att därefter fortsätta upp till Sollefteå på norra sidan Ångermanälven. Jag har kontaktat dem via hemsidan...

Räknar med att vi äter lunchen vid ca 12.00- Hemturen blir via Graninge.

Hoppas anslutningen blir lite bättre än ifjol...

Väl mött till en mycket trevlig lunch-tur
/Prez
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Plats och Kostnad

Inlägg av B Enheim »

Jag har idag talat med Olle på restaurang Nipan och han serverar Söndagsbuffén inkl dryck för 100 kr/person i år.

Väl mött
Prez

:hd:
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: LUNCH i Sollefteå 1 sept

Inlägg av B Enheim »

Janne skrev:Konstigt att ni lägger den samma helg som erbjudandet på Skalstugan för sir vivals

[ Post made via Android ] Bild
Janne, den här vår lunchtur är sedan flera år tradition den första söndagen i september och samordnas med två klyubbar till.
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Vid regn; LUNCH i Sollefteå 1 sept

Inlägg av B Enheim »

Vädret ser tyvärr inte så bra ut. Kan tydligen bli stora mängder under söndagen enl Yr.se och SMHI.

Ska kolla vädret imorgon och om prognosen håller i sig ställer vi in Sollefteåturen.

// Prez.
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Vid regn; LUNCH i Sollefteå 1 sept

Inlägg av B Enheim »

Har nu kollat prognosen kl 23.00 för Sundsvall och Sollefteå och det är kraftigt regn på båda varför jag avblåser Sollefteåturen i år, tyvärr
/ Prez
Skriv svar