Det finns nu möjlighet att ange vilken hoj man kör under "Profil" i menyn. Samtliga nya medlemmar måste ange detta för att kunna registrera sig och för er som redan är registrerade kommer fältet till vänster bara visas tomt tills ni går in i profilen och ändrar. Informationen kommer även att synas i forumets medlemslista.
Jag uppmanar därför samtliga att uppdatera sin profil!
Det har även skett förändringar i registreringsprocessen i syfte att undvika låtsasanvändare. Mer om dessa ser ni i infotråden om hur man registrerar sig men det är inget som berör de som redan är medlemmar.