Vilken hoj kör du?

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Vilken hoj kör du?

Inlägg av Jens »

Det finns nu möjlighet att ange vilken hoj man kör under "Profil" i menyn. Samtliga nya medlemmar måste ange detta för att kunna registrera sig och för er som redan är registrerade kommer fältet till vänster bara visas tomt tills ni går in i profilen och ändrar. Informationen kommer även att synas i forumets medlemslista.

Jag uppmanar därför samtliga att uppdatera sin profil!

Det har även skett förändringar i registreringsprocessen i syfte att undvika låtsasanvändare. Mer om dessa ser ni i infotråden om hur man registrerar sig men det är inget som berör de som redan är medlemmar.

Jens :roll:
Webmaster Sirvivals.com
.
Skriv svar