SMC Västernorrlands nye ordförande är en Sir Vival

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Leif o Sonja
Inlägg: 47
Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
Hoj:
Ort: Ankarsvik

SMC Västernorrlands nye ordförande är en Sir Vival

Inlägg av Leif o Sonja »

Hej alla klubbkamrater. Den 25 augusti valdes jag till ordförande för SMC Västernorrland, efter att valberedningen övertygat mig. Om ni kollar in www.svmc.se och väljer distrikt Västernorrland så är sajten uppdaterad med alla i styrelsen. Det här ska bli trevligt. Information om kurser och träffar och annat kul är något jag hoppas ska utvecklas. Trafiksäkerhet är också högt upp på dagordningen.

Söndag 9 september kl 14 har vi styrelsemöte i Härnösand. Är det någon som har någon fråga eller någon idé om nåt kul som jag ska ta med mig till mötet? Mejla eller ring mig!

Påminner alla SMC-medlemmar att anmäla sig till riksårsmötet på Södra Berget 10 november. På SMC:s hemsida finns all info om du klickar på årsmötesknappen. Det blir en hel del trevliga aktiviteter och det kommer hojåkare hit från hela Sverige. Landshövdingen inviger mötet. Om det är barmark kör jag motorcykel upp till södra.

Är du inte SMC-medlem? Glömde betala i vintras? Den årsavgift du betalar nu gäller ända fram till februari 2009 och du får den excellenta tidningen MC-Folket i brevlådan. Info på www.svmc.se naturligtvis.

Må bra!

Leif Hemmingsson
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inlägg av Jens »

Grattis och lycka till med uppgiften!
Webmaster Sirvivals.com
.
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: SMC Västernorrlands nye ordförande är en Sir Vival

Inlägg av B Enheim »

Jag bugar och önskar Dig lycka till i ditt "ämbete" inom SMC.
Prez =D>
Skriv svar