(H)Julhälsning

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
"Bertan"
Inlägg: 29
Blev medlem: fre 2007-08-10, 10:42
Hoj:
Ort: Kvissleby
Kontakt:

(H)Julhälsning

Inlägg av "Bertan" »

Hejsan alla ville bara önska en
GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR
Från oss
Ingela
och
Bertan
Bild
Användarens profilbild
Jocke
Inlägg: 38
Blev medlem: mån 2006-05-15, 20:48
Hoj:
Ort: Kovland
Kontakt:

God Jul !

Inlägg av Jocke »

Även från oss i Kovland, en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!
Önskar Annika & Jocke

Ps. Glöm inte bort intresse anmälan för Ålands resan i Februari, det lutar åt att det blir den 14/2. Hepstars med Svenne & Lotta uppträder då. Mer info kommer snart. Ds.
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Inlägg av Jens »

God Jul! :xmas:
Webmaster Sirvivals.com
.
Skriv svar