Hejsan alla ville bara önska en
GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR
Från oss
Ingela
och
Bertan
(H)Julhälsning
God Jul !
Även från oss i Kovland, en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!
Önskar Annika & Jocke
Ps. Glöm inte bort intresse anmälan för Ålands resan i Februari, det lutar åt att det blir den 14/2. Hepstars med Svenne & Lotta uppträder då. Mer info kommer snart. Ds.
Önskar Annika & Jocke
Ps. Glöm inte bort intresse anmälan för Ålands resan i Februari, det lutar åt att det blir den 14/2. Hepstars med Svenne & Lotta uppträder då. Mer info kommer snart. Ds.
