SMC bjuder på detta och har hyrt Vibackeskolans aula för två timmars föreläsning om personlig skyddsutrustning för mc-åkare. Textil eller läder? Ryggskydd? Handskar, skor, CE-märkning. Vad behöver jag veta för att vara trygg på hojen? Kom och få svar på frågor.
Två specialister kommer hit från Jofama.
Det blir ett hemligt specialerbjudande under kvällen.
Kl 18.30 börjar det. Kom med hojen och parkera utanför bibblan i Vii centrum.
Ge oss i SMC stöd för att fortsätta utveckla verksamheten till nytta för alla hojåkare.
Vi vill att alla ska komma...supporta oss nu när vi bjudit hit trevligt folk genom att delta. Det är faktiskt öppet för vem som helst som vill veta mer.
Kom, bara kom!
Alviks MC hjälper till med lite aktivitet under kvällen också.
28 juni är också en sån här dag när jag hyrt Folkets Park för en trevlig föreläsning om resor på hoj ute i världen - med Petra Holmlund. Men då kommer det att kosta en slant...kring 40 kronor..... alla ska komma dit med hojen.
Torsdag 29 maj gratis skyddsutrustningsföreläsning
- Leif o Sonja
- Inlägg: 47
- Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
- Hoj:
- Ort: Ankarsvik
- Leif o Sonja
- Inlägg: 47
- Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
- Hoj:
- Ort: Ankarsvik