Får man göra lite REKLAM här på FORUM tro?

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Lassemans
Inlägg: 39
Blev medlem: ons 2005-07-20, 21:13
Hoj:
Ort: ALNÖ

Får man göra lite REKLAM här på FORUM tro?

Inlägg av Lassemans »

"Frågar man inte så får man inga svar", sa min pappa alltid när han försvarade min frågvishet! Så nu säger jag lika dant:
Frågar man inte så.......................
och jag tänker inte fråga utan jag chansar!
Reklamen innebär en adress till min blogg, som jag gärna vill att ni kan besöka. http://gullillas.blogg.se Där finns sånt som kan tillfredställa de flesta smakriktningar och glöm inte att även plippa vidare/kolla in annonserna till höger!
Tack för mig!
Lassemans/Gunilla
Sture
Inlägg: 40
Blev medlem: tor 2008-01-10, 19:55
Hoj:
Ort: Solberg, Njurunda

Gunillas blogg

Inlägg av Sture »

TACK för att få komma in och läsa. Mycket tänkvärt och mycket roligt.

Mvh
Sture
Skriv svar