"Frågar man inte så får man inga svar", sa min pappa alltid när han försvarade min frågvishet! Så nu säger jag lika dant:
Frågar man inte så.......................
och jag tänker inte fråga utan jag chansar!
Reklamen innebär en adress till min blogg, som jag gärna vill att ni kan besöka. http://gullillas.blogg.se Där finns sånt som kan tillfredställa de flesta smakriktningar och glöm inte att även plippa vidare/kolla in annonserna till höger!
Tack för mig!
Får man göra lite REKLAM här på FORUM tro?
Får man göra lite REKLAM här på FORUM tro?
Lassemans/Gunilla
Gunillas blogg
TACK för att få komma in och läsa. Mycket tänkvärt och mycket roligt.
Mvh
Sture
Mvh
Sture