Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
"Bertan"
- Inlägg: 29
- Blev medlem: fre 2007-08-10, 10:42
- Hoj:
- Ort: Kvissleby
-
Kontakt:
Inlägg
av "Bertan" »
Jag vill bara passa på tillfället att tillönska alla en trevlig midsommar
Och ta det lungt i midsommar trafiken