Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Tjena,
Jag har semestrat lite men nu har jag åter tillgång till datorn. Nya bilder från Kälarne- och Bönhamnsturerna finns nu i fotoalbumet. Bilder från Gotland och Vättaberget har inkommit och är kommer att läggas upp inom någon dag. Om någon har ytterligare bilder till de två senare turerna så maila dem snarast annars hinner de inte komma med.
Ni ser ut att ha haft jäkligt trevligt, särskilt på Gotland, så när som på en riktigt stygg högerhand!