MC kväll på Saloonen !

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

MC kväll på Saloonen !

Inlägg av B Enheim »

Har idag fått detta mail från Annika Jonsson, Railway Saloon.

Hejsan!

Den 5 september har vi en MC kväll på Saloonen.

Där bl.a Northbike visar Harley Davidson. HECA visar kläder m.m. Vi börjar kl: 19.00. MC Buffé serveras 195:-. Härlig underhållning under kvällen.

Vill ni boka bord eller få mer info Ring oss 060-126234. Sprid gärna detta vidare.

Välkommen.
Railway Saloon, Landsvägsallén 12 Sundsvall


/Prez ....;puffror: ....;puffror:
Skriv svar