Att läsa i höstmörkret !

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Att läsa i höstmörkret !

Inlägg av B Enheim »

Jag har av Ulf Dahlberg fått del av ett studiematerial, Full kontroll som våra instruktörer ska läsa in till nästa träff.

Båda Ulf och jag tycker att det är ett mycket bra och lärorikt material.
Det är lite omfattande men vi hoppas att ni ändå tycker det är intressant att läsa under hojens "viloperiod" samtidigt som man då också får flera bra tips och kunskaper med sig till den efterlänktande vårstarten.

Ha det så länge...

Prez

:fakta:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

ATT LÄSA NU.

Inlägg av Uffed »

Hej alla goa MC Vänner.

Har Du inte läst denna i Vinter, är det dags att ta fram den nu.
Den finns även i senaste MC folket.
Gör som jag, lägg den på toa och läs lite då och då.
Det behövs att man tar om den om och om igen, för att kunna förstå vad som händer, när Vi är ute och kör.

Var rädd om Dig.
Uffed
Skriv svar