Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
Uffed
- Verifierad medlem
- Inlägg: 84
- Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
- Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
- Ort: Helleberg, Jämtland
Inlägg
av Uffed »
Hej Alla .
Tänkte åka till Höga Kusten i morgon söndag.
Lunch i Bönhamn, eller Manna Minne.
Någon som hakar på?
P ovan Birsta 10:00
Uffe / Märith
070-674 66 35
Ps I morgon blir det åter mörkare, sommarsolståndet.
Tag vara på dagen Ds