Under Havern Runt i Lördags fick min Drifter en kommentar av Prez och en till, (Icke nämd vid namn)
"Sådär kan Du väl inte ha det, det måste Du fixa."
Det känns, att få en sån kommentar, när man gör allt för att allt skall vara perfekt, på den "Snyggaste Cykeln i klubben"
Mycke skämt och skoj.
Tack för tipset.
Vill bara meddela att "felet" är åtgärdat.
Uffe
TANKVÄSKAN
Re: TANKVÄSKAN
Ja, som bussig kompis så vill man ju gärna ge ett gott råd ibland. I detta fall tyckte jag det var extra värdefullt då det var ett skönhetsråd.
Efter din arbetsinsats är ju din hoj nu ännu mer perfekt eller hur...
En rådgivande
Prez
:tumme:
Efter din arbetsinsats är ju din hoj nu ännu mer perfekt eller hur...
En rådgivande
Prez
:tumme: