TANKVÄSKAN

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

TANKVÄSKAN

Inlägg av Uffed »

Under Havern Runt i Lördags fick min Drifter en kommentar av Prez och en till, (Icke nämd vid namn)
"Sådär kan Du väl inte ha det, det måste Du fixa."

Det känns, att få en sån kommentar, när man gör allt för att allt skall vara perfekt, på den "Snyggaste Cykeln i klubben"

Mycke skämt och skoj.
Tack för tipset.
Vill bara meddela att "felet" är åtgärdat.

Uffe
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: TANKVÄSKAN

Inlägg av B Enheim »

Ja, som bussig kompis så vill man ju gärna ge ett gott råd ibland. I detta fall tyckte jag det var extra värdefullt då det var ett skönhetsråd.

Efter din arbetsinsats är ju din hoj nu ännu mer perfekt eller hur...

En rådgivande
Prez

:tumme:
Skriv svar