Vinterförvaring o mek

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
vtxtompa
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 2006-09-10, 19:11
Hoj:
Ort: bojasvaja

Vinterförvaring o mek

Inlägg av vtxtompa »

Hoj på er

Jag har kommit över ett garage på ca.60kvm där vi förvarar hojen o
även möjlighet att meka med hojen,hyran ca.200/mån om vi blir sex
stycken,det finns tre platser kvar.Vid intresse ring Tompa 0703128480.
Garaget ligger på LV 5 området Kompanivägen 5

Mossa
Skriv svar