Hjälp vid motordagen 7-8 maj

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Hjälp vid motordagen 7-8 maj

Inlägg av B Enheim »

Jonas har ringt och frågatr om klubben kan hjälpa till att styra parkeringarna vid Northbike motordag.

På lördag har de folk så det är fråga om söndagen. De öppnar kl 10 och håller på till 17.

Jag tänker vara där med det skulle vara bra om vi kunde vara några fler så vi kan byta av varandra. Det behövs en vid övre infarten och en vid nedre infarten som dirigerar.

Hör av dig till mig på tel 070-5330177 och du kan tänka dig ställa upp så jag vet vilka tider i så fall och kan planera...

Prez
Skriv svar