GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Önskar Eder alla en fröjdefull jul!
Gunilla och Lasse/Lassemans och Lasseman
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Lassemans/Gunilla
Tack du!
B Enheim skrev:Kort ljuger väl aldrig ?
Dj-a bra kort, ni är precis som vanligt eller....
/ Ha det bra ni med ....
Tjaa du Bosse! Vi är nog ena riktiga "tomtar" året om, så nån större skillnad är det nog inte nä! Hehehe.....................
Hälsa Lotta och resten av släkten från oss!
Lassemans/Gunilla