En smart sak: Plugga in alla ny vägmärken

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Leif o Sonja
Inlägg: 47
Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
Hoj:
Ort: Ankarsvik

En smart sak: Plugga in alla ny vägmärken

Inlägg av Leif o Sonja »

Vet du att det kommit och ska komma fler nya vägmärken i år. Vägverket har en pdf-folder på sin hemsida som du kan kolla in på:

http://publikationswebbutik.vv.se/uploa ... ecken_.pdf

Nu finns både konvexa och konkava farthinder och vildsvin och gångfartsområden och mycket mer nytt för oss som tog körkort för länge sen.
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: En smart sak: Plugga in alla ny vägmärken

Inlägg av B Enheim »

Väldans mycket nya märken. Har skrivit ut för att plugga in... för det blir väl något husförhör framgent eller...

Prez .... #-o
Användarens profilbild
Leif o Sonja
Inlägg: 47
Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
Hoj:
Ort: Ankarsvik

Inlägg av Leif o Sonja »

Husförhör...ja om ni är flera som vill så kan vi ta en träff i polishuset under vintern, gå igenom sänt här och titta på webbfilmer med galna mc-krascher och liknande. Allvarligt...vore kul ha en filmkväll som inte kostar nåt.
Skriv svar