Hello...Prez sade vid årsmötet (jag hörde det högt och tydligt) att han önskar att alla medlemmar i Sir Vival´s åker med och deltar i SMC Västernorrlands avrostningsdag till våren 2008.
Det blir en kanondag som vi börjat planera redan nu.
Det kostar en jäkla massa pengar att hyra banan mellan Timrå och Sundsvall, men den ska vi ha. Vad kan du betala för att vara med?
Svara på SMC-distriktets 5 enkla enkätfrågor här http://www.svmc.se/templates/xform.aspx?id=3137
Leif,
Svaren är avlämnade.
Jag förutsätter att du kommer ihåg Bengt Bergström som är en fullfjädrad instruktör till avrostningen.
Vi har ju även Jens Enheim och Per Cardell som signalerat intresse att gå instruktörkurs.....
SMC Västernorrland har fått bekräftelse från Ulf D och Per C att de följer med till Sollefteå på utbildnings-/instruktörskonferens 8 december.
Jens E och Bengt B har jag mejlat till SMC-distriktets MCT-ansvarige Tomas Nilsson om och den vägen får vår Tomas ringa dem om de inte själva direkt anmäler sig per mejl till tomas.mona@spray.se IDAG.