Lasseman och Lassemans önskar........................

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
Lassemans
Inlägg: 39
Blev medlem: ons 2005-07-20, 21:13
Hoj:
Ort: ALNÖ

Lasseman och Lassemans önskar........................

Inlägg av Lassemans »

En God Jul till er alla från oss!
Lasse och Gunilla på ön!
:rock: Nu ä re jul igen, nu ä re juuuul igen osv.
Lassemans/Gunilla
Skriv svar