Lyssna och njut

Här kan du ladda upp filmer och bilder, eller posta länkar till filmer och bilder.
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Re: Lyssna och njut

Inlägg av B Enheim »

Jamensan !
Användarens profilbild
Uffed
Verifierad medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: tor 2006-05-25, 17:43
Hoj: Kawasaki Drifter -99
GW 1500, m Sidovagn
Ort: Helleberg, Jämtland

Inlägg av Uffed »

Ljudet förstår man ju som Kawa ägare, men som blivande instruktör, klädseln????
Någonting måste fattas.
Skriv svar