Demonstartion mot bullerbeslut

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Demonstartion mot bullerbeslut

Inlägg av B Enheim »

Härnösands kommun håller, genom egna regler, på att "strypa" våra möjligheter att i framtiden nyttja Mittsverigebanan för olika motoraktiviteter....

Nu på lördag den 28 febr kommer motorintresserade att demonstrera mot kommunens beslut i Härnösand.

Alla som har en möjlighet att delta - åk dit och stöd demonstrationen.

Se bifogat Upprop.

/ Prez

:hell:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar