Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
B Enheim
- President
- Inlägg: 505
- Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
- Hoj:
- Ort: Sundsvall
Inlägg
av B Enheim »
Härnösands kommun håller, genom egna regler, på att
"strypa" våra möjligheter att i framtiden nyttja Mittsverigebanan för olika motoraktiviteter....
Nu på lördag den 28 febr kommer motorintresserade att demonstrera mot kommunens beslut i Härnösand.
Alla som har en möjlighet att delta - åk dit och stöd demonstrationen.
Se bifogat Upprop.
/ Prez

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.