Öppen MC besiktning

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Öppen MC besiktning

Inlägg av B Enheim »

För din information har jag idag varit i kontakt med Besiktningen i Sundsvall och de kommer att ha sin öppna besiktningsdag för MC den 16 maj mellan kl 08.00 - 12.00.

// Prez


:police:
Belsebubb
Verifierad medlem
Inlägg: 50
Blev medlem: ons 2008-06-25, 12:08
Hoj: Honda European ST1300
Ort: Granlo

Mc-besiktning

Inlägg av Belsebubb »

Vad bra med öppen besiktning. Nu gäller det att halvmeterhöga snön försvinner framför mc-förrådet innan dess....

:twisted:
Användarens profilbild
Leif o Sonja
Inlägg: 47
Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
Hoj:
Ort: Ankarsvik

Inlägg av Leif o Sonja »

SMC har alla aktiviteter och träffar i Kalendern på hemsidan.

16 maj har Bilprovningen öppethus för mc i Sundsvall, Ånge och Sollefteå.
Den som inte kan vänta till dess besiktar i Härnösand/Saltvik lördag 9 maj och deltar sedan i avrostning/grundkurs på Mittsverigebanan.
Ifall nån råkar vara i Ö-vik 9 maj så är det mc-besiktning även där.

Trots att banhyran för oss i år är 20 000 kr så har vi bara höjt deltagaravgiften till 120 kronor. Vi behöver många deltagare.

- Leif
Skriv svar