// Prez
Öppen MC besiktning
Öppen MC besiktning
För din information har jag idag varit i kontakt med Besiktningen i Sundsvall och de kommer att ha sin öppna besiktningsdag för MC den 16 maj mellan kl 08.00 - 12.00.
// Prez

// Prez
-
Belsebubb
- Verifierad medlem
- Inlägg: 50
- Blev medlem: ons 2008-06-25, 12:08
- Hoj: Honda European ST1300
- Ort: Granlo
Mc-besiktning
Vad bra med öppen besiktning. Nu gäller det att halvmeterhöga snön försvinner framför mc-förrådet innan dess....

- Leif o Sonja
- Inlägg: 47
- Blev medlem: tis 2007-03-20, 09:37
- Hoj:
- Ort: Ankarsvik
SMC har alla aktiviteter och träffar i Kalendern på hemsidan.
16 maj har Bilprovningen öppethus för mc i Sundsvall, Ånge och Sollefteå.
Den som inte kan vänta till dess besiktar i Härnösand/Saltvik lördag 9 maj och deltar sedan i avrostning/grundkurs på Mittsverigebanan.
Ifall nån råkar vara i Ö-vik 9 maj så är det mc-besiktning även där.
Trots att banhyran för oss i år är 20 000 kr så har vi bara höjt deltagaravgiften till 120 kronor. Vi behöver många deltagare.
- Leif
16 maj har Bilprovningen öppethus för mc i Sundsvall, Ånge och Sollefteå.
Den som inte kan vänta till dess besiktar i Härnösand/Saltvik lördag 9 maj och deltar sedan i avrostning/grundkurs på Mittsverigebanan.
Ifall nån råkar vara i Ö-vik 9 maj så är det mc-besiktning även där.
Trots att banhyran för oss i år är 20 000 kr så har vi bara höjt deltagaravgiften till 120 kronor. Vi behöver många deltagare.
- Leif