Jag har fått ett julkort som bilagt hade de kort de tog på oss i sommras... Ni som var med på Vildmarksturen bör i första hand ta till er denna julhälsning med de sänder den säkert till oss alla...
En God Jul och Gott Nytt År önskas er alla från oss i Meselefors vandrarhem.
Önskar Marianne, Uno och hunden Bamse.
// Prez
Julhälsning fr Meselefors
Julhälsning fr Meselefors
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.