Julhälsning fr Meselefors

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Julhälsning fr Meselefors

Inlägg av B Enheim »

Jag har fått ett julkort som bilagt hade de kort de tog på oss i sommras... Ni som var med på Vildmarksturen bör i första hand ta till er denna julhälsning med de sänder den säkert till oss alla...


En God Jul och Gott Nytt År önskas er alla från oss i Meselefors vandrarhem.

Önskar Marianne, Uno och hunden Bamse.


// Prez
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar